2015: 12 maanden, 12 foto’s

Binnen iets meer dan 24u gaat 2016 in en dus is het ui-te-raard tijd om terug te blikken op een mooi 2015. Ik doet het chronologisch met 12 foto’s:

Januari: ik kwam terug van 6 maanden Zweden en bezocht het Lichtfestival in Gent.

Februari: meteen in de folklore-tradities gevlogen met het Gansrijden in Ekeren.

#gansrijden #ekeren #depolder @delustigegans

A post shared by Emma (@emma_4b) on

Maart: voor het eerst gaf ik bloed en deed mee aan een rode betoging tegen racisme.

"Geen fascisten in onze stad!" #thejoyofbetogen #antinsv #rood #actieflinks #gent

A post shared by Emma (@emma_4b) on

April: K3 kondigde hun afscheid aan eind maart en ik kon de plopsa-kans niet laten liggen! We missen jullie, dames!
Mei: stappen richting volwassenheid werden genomen: een rijbewijs, een blazer voor de verdediging van mijn bachelorpaper en een eerste universitair diploma.

 

Juni: de lichte blok pauzeren met Miranda Sings, een bucketlist-concert van Brandon Flowers en daarna de zomer starten met de Reuzen en Ringland.

Brandon Flowers killing it tonight at Brussels AB #BrandonFlowers #concert #fokdeblok

A post shared by Emma (@emma_4b) on

Juli: mijn job bij de post even onderbreken voor een colorrun met Linde.

 

Augustus: mijn postzak aan de haak hangen voor een rondreis door Frankrijk met het gezin.

Al klimmend schuilen voor de regen. #picsaintloup #roadtrip2015 #683m

A post shared by Emma (@emma_4b) on

September: de zus meenemen naar Londen, nog eens teruggaan naar Kopenhagen en Stockholm. En natuurlijk het nieuwe academiejaar inzetten met Samson en Gert.

Voorlaatste avond afsluiten op het water. ⚓️🌊 #stockholm #djurgården

A post shared by Emma (@emma_4b) on

Oktober filmmaand: mezelf als figurant spotten in D’Ardennen, topfilms bekijken en figureren voor het tweede seizoen van Cordon.
November concertmaand: Oscar and the Wolf, Kwabs, Jeremy Loops en Twenty One Pilots. Met mijn hart in Parijs.

Zo trots! @twentyonepilots #tøp #twentyonepilots #zotzijndoetgeenzeer #trix

A post shared by Emma (@emma_4b) on

December: deze laatste maand was een feestmaand met familie onder de kerstboom.

 

Geef een reactie

