I find your lack of faith disturing: 35 momenten waarop ik de Force zou gebruiken

Als je de nieuwe Star Wars-film “The Force Awakens” nog niet gezien hebt, is de kans groot dat je een dezer dag tegen een spoiler aanloopt. De film gaat als een trein en vandaag werd bekend gemaakt dat hij nu al een miljard dollar opbracht, een record. Dit weekend heb ook ik de beruchte zevende Episode gezien en bedacht plots dat je de Force ook voor totaal andere dingen kan gebruiken! Hier 35 voorbeelden. Enjoy!
Voor de noobs onder ons: the Force is een kracht die alles verbindt en leven schept. Enkel jedi’s (die met de lightsabers) kunnen the Force gebruiken om bijvoorbeeld iemands gedachten te lezen, voorwerpen te verplaatsen of de toekomst of het verleden te zien.

sw1

Ik zou the Force gebruiken om…

…de afstandsbediening, die net iets te ver ligt, te nemen.
…een zakje chips uit de keuken te halen zonder de tv op pauze te moeten zetten.
…de persoon voor mij een croissant doen kiezen, zo kan ik de laatste rozijnenkoek kopen.
…mijn boeken te doen zweven, beter voor de rug en meer plaats op mijn bureau.
…het toiletpapier naar de wc te laten vliegen. Geen paniekaanvallen meer.

sw2

…mijn portefeuille die nog boven ligt te nemen als ik op het punt sta te vertrekken.
…mijn gsm op te laden zonder mijn luie kont op te moeten heffen.
…te weten wanneer het verkeerslicht op groen zal springen.
…de deur te openen terwijl mijn handen alle boodschappen moet dragen.
…mijn boodschappen voor mij uit te laten zweven, zodat ik de deur kan opendoen.

sw3

…een kampvuur aan te steken.
…mijn sleutels door het raam naar buiten te laten vliegen, als ik me weer eens heb buitengesloten.
…te weten wat er op het examen zal komen.
…te weten wat er in de pakjes zit.
…te weten wanneer de nieuwe K3 ermee ophoudt.

sw4

…het licht aan te doen zonder dat ik een schakelaar moet aanraken.
…door te spoelen zonder dat ik de wc moet aanraken.
…het drinken van de bar te halen zonder mijn mopje et moeten onderbreken.
…lange mensen te overtuigen achter mij te gaan staan op concerten.
…de trein te stoppen als ik hem net zie vertrekken op het perron.

sw5

…te parkeren.
…mijn rijbewijs te halen (grapje, dat heb ik al).
…mijn haar te drogen, terwijl ik mijn nagels doe.
…de wasmand naar boven te dragen zonder mijn rug te belasten.
…te weten of die cd echt wel goed genoeg is om te kopen.

sw6

…mijn broek onopvallend op te trekken terwijl mijn handen niet vrij zijn.
…te weten wie dat boek van de bib allemaal al heeft uitgeleend (of misschien ook niet).
…mijn favoriet nummer door de DJ te laten draaien.
…mijn ketting terug op mijn fiets te leggen zonder mijn handen vuil te moeten maken.
…te weten of de spaghetti gaar is zonder mijn tong te verbranden of mijn muur te bekladden.

4624176-3117336479-tumbl

…te weten wat voor weer het zal worden morgen.
…te weten wanneer het stopt met regenen, zodat ik kan gaan lopen.
…mijn kamer op te ruimen zonder uit mijn bed te moeten komen.
…een kleintje met mayonaise extra te vragen zonder te moeten betalen.
…je favoriete nummer op de radio te horen op het moment dat je nog zeker langer dan 1 minuut in de auto zit.

maytheforce.gif

Zelf nog ideeën? Laat ze achter in een reactie.

Geef een reactie

