Tien dingen die elke Boekenbeurs-bezoeker herkent.

De boekenbeurs is weer begonnen en daarom hier tien dingen die elke boekenbeurs-bezoeker herkent

1. Op voorhand een lijstje maken met de boeken die je wilt kopen, de auteurs die je wilt ontmoeten.
boek1
Want iedereen wilt toch goed voorbereid zijn. 🙂

2. Volle trams richting Antwerp Expo.
boek2
“Was ik maar met mijn auto op de dure parking gaan staan.”

3. Zoveel mensen zien en bijna willen terugkeren.
boekebeurs2
Adem inhouden en er gewoon induiken.

4. Na een half uurtje rondlopen al de helft van je kleren uitdoen want: WARM.
boek4
Again, adem inhouden.

5. Zoveel kookboeken!
kookboek
Je kan er niet naast kijken!

6. Nee, ik wil geen krantenabonneent. Nee, ik wil geen humo-abonnement. Nee, geen gratis lolly. Nee, nee, nee.
boek6
En toch altijd die flyers aannemen…

7. Zoveel auteurs zien klaarzitten om te signeren en zich zo hard vervelen omdat er niemand langskomt. Ocharme.im-bored_1030
Misschien moet ik er gewoon eens een babbeltje mee gaan doen?

8. Nieuwe uitgave van oude boeken zien en denken: waarom?
boekwhy
Pure commercie, hatelijk.

9. “Ik koop niet zo’n boeken-zak. Nee, ik doe het niet.”
boek9
En dan uiteindelijk bezwijken onder de groepsdruk en er toch een kopen.

10. Thuiskomen, je boeken-zak gevuld met nieuwe boeken op tafel zetten en in slaap vallen op de zetel. #tired
boek10
En je nieuwe boeken totaal vergeten tot je je boekenkast nog eens opruimt.

Voor zij die willen gaan: koop je tickets via boekenbeurs.be !

2 gedachten over “Tien dingen die elke Boekenbeurs-bezoeker herkent.

Geef een reactie

