Van naam en lay-out veranderd!

Ja, kijk maar eens goed rond! Ik ben van naam veranderd en heb mijn blog in een nieuwe verpakking gestoken.
Ik mis het schrijven enorm maar had de afgelopen maanden amper tijd (genomen) om te bloggen. De titel van mijn vorige blog “Terug thuis” was niet langer van toepassing. Hij verwees naar het feit dat ik mijn erasmusblog gewoon wilde doortrekken nu ik terug thuis ben. Een jaar later ben ik meerdere malen terug thuis gekomen. De naam begon wat te vervelen. Daarom nu: quatsch. Voor wie het Nederlands niet meester is: quatsch, kwatsj, quatsj of kwatsch is een synoniem voor zever, gezever. Het is ook een beetje waar ik met deze blog naartoe wil. Ik heb lang genoeg over cd’s, concerten, films en tv geschreven en dat is leuk, maar duwt me teveel in een hokje. Ik wil meer, vaker en at random kunnen bloggen. Zet je dus maar schrap voor een aantal leuke blogposts op onverwachte momenten!

5d69c9af60d85805a0d2d6989d86a5d3

De spelregels blijven dezelfde: wie een fout vindt, mag dit altijd melden en krijgt een koekje in de plaats. Andere nuttige feedback of vragen mogen ook altijd worden doorgestuurd via een van de vele sociale kanalen die op mijn startpagina te vinden zijn. Hopelijk tot snel!

Een gedachte over “Van naam en lay-out veranderd!

  1. Pingback: Deze blog is verhuisd naar: mijnquatsch.wordpress.com | Quatsch

Geef een reactie

